Wij zijn er!

27 juni 2016 - Kuta, Indonesië

Wat een lange reis...

Op zondag 26-6-2016 om 17:30u opgestegen vanaf Schiphol. Na een vlucht met redelijk wat turbelentie, maar goed eten en drinken, landen we om 12:30u in Jakarta. Het was een donkere dag in Jakarta, waar veel regen gevallen is de afgelopen dagen. Na wat vliegwerk zaten we op tijd in het volgende vliegtuig, 13:00u sloot de gate. Onze plekken waren inmiddels bezet en dus werden we tussen 2 mannen op het middenstuk geplaatst. Dat was een krappe zit. Gelukkig duurde deze vlucht maar 1.34u. Om 15:50u waren we op de bodem van Bali. Na een speurtocht naar de juiste taxi (qua prijs grootte verschillen), waren we in enkele minuten bij ons hotel, Risata Bali resort en spa. We werden hartelijk ontvangen, FOX verre reizen had alles weer keurig geregeld. Er lagen papieren klaar en morgenvroeg om 9:00u worden we verwacht voor verdere uitleg en voor het boeken van de excursies. We hadden in het vliegtuig een mooie lijst van excursies samengesteld, nu hebben we nog meer mogelijkheden gekregen. We gaan zo nog even kijken. Nadat we de koffer hadden uitgepakt zijn we ons welkomsdrankje gaan halen bij de pool. Om vervolgens te gaan wandelen naar het centrum. Met uitleg van de receptionist wilde dit nog niet lukken en kwamen we op het strand uit. Oeps! Fatsoenlijk terug via een ander weggetje ging niet en dus zijn we door een hotel gelopen, het Ramada hotel. Na wat slenteren kwamen we bij mijn en nu onze favoriet uit, Bubba Gump, mmm. Om 22u waren we zo moe, dat we terug zijn gelopen naar het hotel. En nu in 1 keer goed!

1. Nickyenhugo:
    27 juni 2016
    Wat fijn dat jullie er zijn. De duur van de vlucht viel nog mee zo te horen. Alleen de overstap stressvol. Leuk dat jullie morgen excursies kunnen boeken en dat er nu nog meer keuze is. Dat kunnen jullie lekker veel doen. Tuurlijk heeft Fox weer alles goed geregeld. Daar kun je altijd op vertrouwen. Lekker hoor dat jullie al bij mijn favoriete restaurant hebben gegeten. Ben jaloers. Ga nu tomatensoep eten uit blik, want ik heb geen tijd. Inmiddels koffers ingepakt, klaar en dan zo na het eten beneden nog. Maar bij ons begint het nu ook te korten en we hebben er zin in. Het is hier nog steeds rotweer met veel regen. Welterusten, jullie zullen we erg moe zijn.
  2. Henk:
    27 juni 2016
    Fijn te horen dat jullie er veilig zijn.
    We blijven jullie volgen en veel vakantieplezier daar!!
  3. Ralf:
    27 juni 2016
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen op Bali.
    Heel veel plezier!!!

Groetjes, Ralf
  4. Sjannie:
    28 juni 2016
    heeee, alles goed daar?
    ik ben benieuwd wat je al hebt gezien en gedaan.
    en het eten?? roomboter met zeezout?
    veel plezier
    we blijven jullie volgen